sobota, 14 lipca 2012

1. Odcinek 1 "Patrz fajtłapo jak chodzisz ! "


27.07.2009
Drogi Pamiętniku,

Jutro wyjazd do Anglii jak się okazało nie jadę tam  tylko na wakacje …. Bastian załatwił mamie pracę , mieszkanie  i jak na razie jedziemy  tam na stałe … wiem zawsze myślałam o życiu za granicą ale  nie myślałam ze kiedykolwiek tego doczekam, to było moje marzenie a teraz to się staje rzeczywistością , jutro mamy z mama samolot , nie wiem co myśleć ,  z jednej strony jestem  szczęśliwa i się cieszę , a z drugie się okropnie boję … przecież nie znam dobrze języka jak ja się w szkole  dogadam ? nie wiem … i do tego mam tu tylu znajomych, rodzinę … a tam nie mam nikogo … Bastian nam tylko powiedział że będziemy mieszkać w domku jednorodzinnym, a koło nas jedna rodzina co zaoferowała nam pomoc… nie wiem jak to będzie, ale na pewno wszystko się ułoży.

Następnego dnia obudziły mnie krzyki mamy , która była bardzo zdenerwowana wyjazdem i  biegała po całym domu. Gdy wbiegła do mojego pokoju  zaczęła coś mówić ale nie umiałam załapać bo byłam jeszcze w moich snach.
-Wzięłaś ładowarkę z telefonu ?.     
- Co?- spytałam jeszcze zaspana.
-Wzięłaś moja ładowarkę z telefonu ?-powtórzyła trochę z irytowana .
-Ładowarkę ? Nie , po co mi by była twoja ładowarka …
-Pytam się chyba nie.  – zaczęła coraz głośniej mówić  i bardziej się denerwować.
-No mowie ci że nie , nie zaczęłam się jeszcze nawet  pakować … a ty mi o jakiejś ładowarce trujesz. – powiedziałam i poszłam do łazienki po czym  zeszłam na śniadanie nikt się nie odzywał.
 Po śniadaniu zaczęłam się powoli pakować , trochę czasu mi przy tym zeszło ,  przeglądałam wszystkie szufladki jakie miałam  , znalazłam swoje stare zdjęcie  z 18 urodzin  siostry , i zaczęłam  się sama z siebie śmiać … przypomniało mi się jak na tych urodzinach  potknęłam się i wpadłam   buzią w tort… Siostra była okropnie zła …
  
O 14 zaczęliśmy  jeść obiad , i znowu nikt się nie odzywał ,nie wiedzieliśmy co powiedzieć,  wiedzieliśmy żze to jest ostatni nasz wspólny  obiad razem …      
-Poczekajcie idę się  jeszcze  poprawić. – powiedziałam.
-No dobra, ale pospiesz się bo nie mamy dużo czasu- powiedziała  mama.
Gdy weszłam do łazienki  zaczęłam szukać tuszu do rzęs od Agaty  ,niestety nie umiałam go znaleźć i musiałam ją zawołać, gdy przyszła  zapytała  : 
-Nie za młoda , żeby się malować ? – zaśmiała się .
-Zabawne.- odpowiedziałam.
-No co nie mam racji myszko ?
-A ić spać.- odpowiedziałam z uśmiechem.

Na lotnisku było bardzo dużo  ludzi … wszyscy się gdzieś spieszyli, biegali… po prostu  masakra i do tego  jakiś chłopak mnie  potrącił i nawet nie przeprosi ł.
-Patrz fajtłapo pod nogi a nie , życzę ci żebyś pomylił  samoloty ! – zaczęłam za nim krzyczeć .
-  Weź się uspokój .– powiedział Mateusz.
-No co to on mnie popchnął ! – odpowiedziałam .
- Przestańcie się kłócić ! gdzie są bilety ?! – powiedziała mama.
- Nie mów ze je w domu zostawiłaś ! – powiedziała Agata.
- Jak to gdzie , w ręce je masz … -powiedział Mateusz.
W tym momencie z głośników zaczął się wydobywać  dźwięk  “ Pasażerowie  lotu 414 Katowice- Londyn są proszeni o wejście na pokład samolotu “ .
-O ,to nasz lot . Trzeba się zbierać ! – powiedziałam, i zaczęłam się żegnać . Było mi bardzo  smutno zostawić moje rodzeństwo , no ale musiałam …

  Gdy weszłyśmy  z mama na pokład , trochę się bałyśmy , pierwszy raz  leciałyśmy samolotem …
-Boisz się ?  – spytałam.
-No trochę … ale na pewno wszystko będzie dobrze – odpowiedziała.
-Mam nadzieje … - powiedziałam pod nosem.
-Mówiłaś coś ? – spytała.
-Nie nic , miłego lotu. – powiedziałam i zrobiłam udawany uśmiech.

Mam nadzieję że odcinek się podoba :) czekam na wasze opinie :) 
CDN

10 komentarzy:

  1. Świetny <3
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie, nowy rozdział : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny , fajny czekam na next ;p
    i zapraszam do mnie ;) tylko pierwszy rozdział jest taki nijaki , a reszta spoko , chyba ;p http://truskafkax4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ;))

    zapraszam do mnie: http://kokardkajami-opowiada.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zaczyna ;)
    Jestem ciekawa co będzie dalej :P
    Czekam na następny ;))
    Pozdrawiam,
    M.


    Zapraszam do mnie: forever--and--almost--always.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. yeah. <3
    extra się zaczyna ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny początek.
    Czekam na NN.
    Pozdrawiam.



    Zapraszam do mnie.
    http://keep-calm-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny początek, a dobry początek do podstawa sukcesu :D
    dodaj następny i możliwość obserwowania ;d
    zapraszam też do mnie :
    http://lifelovehope0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;d
    chciałam poinformować cię o nowym rozdziale http://wyobraznia1d.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny początek :)

    zapraszam do mnie, opowiadanie o Harrym: thedirectionstories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń